Pages

1 Jan 2013

Mengharap sinar di tahun 2013

Salam semua.....hari ni dah masuk tahun 2013....Segala suka duka tahun 2012 telah kita tinggalkan dengan penuh warna warni......yang lepas biarkan lepas....dugaan yang akan datang bakal menanti. Bagi TTC seperti saya  ni azam tahun baru mestilah nak berusaha dan terus berusaha supaya dikurniakan baby yang comel2....
Saya sungguh jeles bila ada sajer yg post kt FB tentang kebahagiaan mereka yg dah pun pregnant...ermm....maybe seronok sangat pon...tapi hati saya pulak yang terhiris..ehhehehe.....taakperlah..maybe itu dah rezeki dia....ishhh..apalah...nak jeles2 kan...heheheh..tapi kdg2 tak boleh nak control.......15/1/2013 ni saya ada next appointment dengan hospital...nak tahu semua result ujian yg saya dah buat.........

Oh ya....saya baru jer join TTC Group Malaysia...seronok sangat boleh share something kt sini...share perasaan, tips dan lain2.....tak sabar sangat2  dengan next appointment sebab nak proceed dengan next treatment.......kalau HSG result ok, doktor soh buat IUI. Kalau tak ok proceed dengan IVF....semoga dipermudahkan segalanya.....

0 comments: