Pages

19 Dec 2012

Emosi hari ini : Down

Emosi saya hari ini....down..sgt2 down....kerana baru terima berita gembira yg adik saya dah pregnant....baru 3 bulan kahwin dah pregnant..saya dah 3 tahun belum lagi......sedih sgt2....sepanjang hari air mata berjurai2 tanpa henti.......lepas ni saya terpaksa mengharungi soalan2 cepu emas dari saudara mara....ermm...org yg bertanya tak pikir perasaan org lain..main sedap mulut jer tanya...hari ni saya tak boleh kawal air mata saya daripada turun berjurai2 macam air hujan..nasib baik saya dok dalam bilik....kunci bilik dan tak keluar2..nak tenangkan fikiran....bagi yg TTC rasanya faham apa perasaan saya kan......rezeki saya lambat sikit...tapi tak apalah....ada hikmah agaknya...mungkin tuhan nak beri saya rezeki yag lebih besar selepas ni.......semua tu kuasa tuhan...cuma hari ni emosi saya tak stabil...sedihhh....

0 comments: