Pages

7 Feb 2013

Mood hari ini : Menyampah dengan status poyo...

Kenduri lagi..asal cuti jer kenduri....adoyaiiii....kenduri kali ni tak boleh nak elak...sebab nak kena bawak mak n ayah....nak tak nak kena redah jugak kenduri ni......biasalah..TTC ni asal kenduri jer kepala berpusing nak carik alasan..nak2 kena berdepan dengan soalan2 lagi memandangkan adik saya yg baru kahwin hari tu pun dah pregnant...tahan jer lah muka ni kan..apa nak buat...tuhan tak bagi rezeki lagi...saya pun x nak lah stress sangat......try untuk menjadi lebih tenang......

Malam esok bertolak lah kami ke Penang..fuuhh....mesti jem giler nanti ni.........so..harap2 bila keluar malam tu sempatlah sampai pagi Sabtu tu...kenduri start tengahari......

Mood hari ni plak...menyampah dengan status2 poyo org yg pregnant....hahahaha...nada jeles ker?....ye kott....hahahha...

"teringinlah nak makan itu..nak makan ini....".... 
        "teropong baby dengan en.hubby"....
              "hari ni baby dah 9w....kakak dah tak sabar nak jadi 'kakak' "

hahahaha..terasa nak tutup jer FB ni..byk benor status yg tak ingin dibaca,...hehehheh....kalau TTC ni cakap tak jeles n tak terasa..tipulah kan......mesti ada terasa punyer..n mesti dalam hati kita cakap...
   " macam la ko sorang jer pregnant"

Teringat kata2 kawan saya....dia cakap...bila dia dah pregnant nanti dia nak mengelakkan meletakkan status2 yg membuatkan org menyampah sebab dia dah rasa betapa peritnya hati bila terbaca status2 yg macam dia sorang jer yg pregnant kt dunia ni......

Saya pun rasa camtu...insya allah...kalau saya dah pregnant nanti kalau boleh x nak terlalu bermegah2 letak status dalam FB sana sini.......insya allah sebab saya dah rasa jadi TTC ni...hanya yg TTC sahaja yg faham perasaan TTC ni......

3 comments:

JayFarhana said...

unsubscribe je semua friends yg suke update status2 poyo..hehe habis citer.

Anna said...

hhahahaha....bleh gitu?......

Arthur K said...

Verry nice post