Pages

14 Sept 2012

Salam Perkenalan Semua

Salam perkenalan semua....Blog ini saya create adalah untuk berkongsi suka duka orang-orang yang senasib dengan saya yang menghadapi kesukaran untuk pregnant. Mungkin bagi orang lain perkara ini tidaklah sebesar mana tapi bagi kami yang melaluinya saja yang merasainya...betul tak? ...... Okaylah...nama say adalah Anna...boleh panggil Anna saja...Saya lebih selesa untuk untuk tidak menonjolkan penampilan saya...huhuh...malulah.....hehehehe......apa yang penting kita boleh berkongsi bersama-sama tanpa rasa malu dan segan...boleh diluahkan di sini.. mungkin luahan secara penulisan ini lebih selesa.....Sebelum ni saya pernah menulis beberapa blog dan ini adalah blog peribadi saya yang pertama......bolehlah dikatakan saya ni tergolong dalam TTC Club (Trying To Conceive)....huhuhu...Okaylah...next entri kita sembang2 lagi k...

0 comments: