Pages

7 Oct 2012

Mesti kecutkan cyst sebelum next appointment!

Saya mesti berusaha untuk memastikan cyst saya kecut sebelum next appointment. Next appointment saya dijadualkan untuk buat laparoscopy. So harap2 saya tak perlu jalani prosidur tuh......doakan saya yer kawan2.....


Dalam masa yang tak sampai sebulan ni, saya harus sentiasa positif yang cyst saya akan kecut...insya allah....antara usaha yang saya sedang buat ialah:

1. Minum jus monavie
2. Minum jus kumango
3. Makan vitamin GLA Shaklee (boleh baca testimonial yang dah makan vitamin ni)

4. Baca doa kecilkan bengkak sebanyak yang mungkin (sebagai umat Islam, doa adalah senjata kita, berdoalah dengan yakin, insya allah)


" Wahai Allah yang maha mengecilkan benda yang besar dan maha membesarkan benda yang kecil, kecilkanlah pada dia (sebut nama pesakit). Ya Allah wahai  yang paling mengasihani daripada segala yang mengasihani...."

*Doa ini dibaca pada segelas air lalu diminum 2 kali sehari


5. Solat hajat mohon agar cyst ni semakin kecut. Insya allah.

Ini je yang termampu saya doa supaya dipermudahkan segalanya. Saya akan berkongsi dengan korang semua hasilnya nanti yer...Doakan yang terbaik untuk saya....

3 comments:

Zetty said...

Salam..sy pun ade cyst..mula2 scan bln 9 ari tu 7cm lbh. Lps tu start minum air penawar n amal doa kecilkan bengkak tu..then mkn peria as ulam stiap ari... 2 minggu lps scan..jd 5 cm lbh.. Tp doc suh buang gak.. Rs2 nye pn nk buang gak..sbb x tahan sakit stiap bln kan.. 13hb dec ni akan wat laparoscopy.. Ade gak yg kate minum beuty umaira blh kecutkan cyst..tp x sempat nk try..hehe. Insyallah lps ni leh amal jus yg puan minum tu.. Utk elak cyst kembali..

Unknown said...

insya allah...asalkan kita berusaha..allah akan makbulkan...cyst saya dah mengecut dah lepas saya amalkan GLA Complex Shaklee dan jus kumanggo..cubalah.....x salah mencuba kan.....

Unknown said...

Terima kasih kerana sudi melawat blog mychibibox. Alhamdulillah, ramai pelanggan mychibibox yang mengalami masalah cyst, kecut dan tidak perlu dibedah setelah mengamalkan Shaklee GLA complex.

Untuk hanna, pastikan amalkan pemakanan tinggi antioksida untuk mengelakkan masalah cyst berulang yea. Ramai yang beritahu saya yang walaupun sudah dibedah, cyst boleh tumbuh semula. Minta dijauhkan oleh Allah.