Pages

21 Mar 2013

Ya Allah, permudahkanlah segalanya

Ya Allah, kau permudahkanlah perjalananku untuk mendapat zuriat. Halangan utama adalah kos rawatan yang agak tinggi. Saya rasa sedih bila masalah kewangan ni yg buat saya rasa tiba2 down..ermm...saya ingatkan boleh buat IVF ni sebelum puasa. Tapi rasanya macam x sempat jer...ermmm...tapi x apalah..sy akan usaha jugak untuk mencukupkan duit tu.. doakan sy yer kwn2...tiba2 mood hari ni sgt2 down...malas nk tulis panjang2.......semoga dipermudahkan segalanya untuk saya...

9 comments:

Puan K said...

Insya'Allah... saya doakan Allah luaskan rezeki awk..dan mudah2an dipermudahkan urusan IVF nnt.. aminnn...

anna said...

thanks puan k...cuma skrg ni agak down sikit...huhuhu

iwannabeumie said...

anna, tak berhasrat nk cuba IUI dulu ke..kos rawatan IUI lebih murah berbanding IVF..kalau di LPPKN kosnya lebih murah..xper anna sebaik-baiknya kita ikhtiar mana yg boleh dan terdaya dulu yer...yg penting setiap ikhtiar kita mudah2an Allah berkati..tak kira kecil atau besar(mahal atau murah)..kita tak tahu ikhtiar mana yg Allah nak izinkan kita berjaya kan..yg penting teruskan usaha k..sama2 kita ye anna...jgn sedih2 k.. :-)

Anna said...

Thanks iwannabeumie. Bukan x nk buat iui tapi disebabkan masalah tiub sy yg tersumbat, ivf jer caranya. X pelah kan, mana tahu ada cara lain yg tuhan akan bantu.... tapi mula2 tu agak down sikit jer. Maybe ada hikmah disebaliknyer kan...sy redha...

iwannabeumie said...

anna, yer ke..hydrosalphink ye anna..sorie ye umie bru tahu..insyaAllah anna,umie juga doa agar Allah tunjukkan jalan dan permudahkan ikhtiar anna untuk lakukan ivf jika itu yg terbaik ye..ameen.

Anna said...

Thanks umie dgn kata2 semangat tu.

Umaira Umar said...

salam kenal dari Umaira...meh datang ke blog umaira..jom kongsi citer ttc...keep in touch

Anna said...

Salam kenal umaira. Thanks visiting my blog :)

Anna said...

Apa nama blog umaira yer